FAQ

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 30 minuten. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens  piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen maar dit zijn enige richtlijnen:
Winter: vrijdag en zaterdag van 17:00 tot 20:00
Zomer: vrijdag en zaterdag van 18:00 tot 21:00

Zijn jullie open op feestdagen?

Wij zijn OPEN op feestdagen behalve wanneer deze vallen op sluitingsdagen, zondag of maandag. Andere feestdagen zijn we open van 17u tot 22u.

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.

Komt mijn levering alleen of wordt deze samen gevoegd met die van andere klanten?

Om de kwaliteit te garanderen worden er geen leveringen samengevoegd. Wij rijden enkel uit met jouw persoonlijke bestelling.


Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen. Dit kan via het contactformulier of via het volgend gsm nummer: 0493/33.51.69
Je mag een snelle oplossing verwachten.

Tot hoe laat voor sluitingstijd kan ik bestellen?

Het is mogelijk om 30 minuten voor sluitingstijd nog een bestelling ter plaatsen voor diezelfde dag af te halen.


Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.